Dlaczego warto przygotowywać koktajle?

 

Hejka,
Jestem z powrotem, bo natchnęło mnie na posta i na filmik na Youtube  🙂
Nie wiem czy zastanawialiście się nad takim pytaniem:
„Po co w ogóle przygotowywać koktajle, czy nie lepiej zjeść wszystkie produkty oddzielnie, na surowo, przecież tak jest najzdrowiej?”

Bo ja się zastanawiałam 🙂 Szybciej przecież można zjeść tak jak ambasador Wellness by Oriflame Jakub B. Bączek – rękami 🙂

Bączek z Wellnesspack

Jakub b. Bączek ambasador Wellness by Oriflame

Najchętniej zjadłabym surową marchewkę, zamiast ją gotować, żeby nie tracić jakże cennego czasu i zarazem właściwości odżywczych marchewki, bo przecież gotowanie zabija witaminy, no nie?

No i doszłam do takich oto wniosków:
Niektóre produkty rzeczywiście jem na surowo (np marchewkę), ale niektóre jest mi trudniej, więc robię z nich koktajl – podaję listę – wszystkie te składniki zaliczane są do Superfood a po polsku superżywności i są łatwo dostępne w naszych sklepach:

1) Siemię lniane – kosztuje grosze w przeciwieństwie do niektórych innych superfood. Podobno kwasy tłuszczowe omega-3 z nasion lnu najlepiej się wchłąniają jak nasiona są zmielone tuż przed spożyciem – np. zblendowane w koktajlu – najzdrowiej.
2) Świeże zioła – bomba witaminowa. Ja mam przeważnie na parapecie jakieś zioło 😉 teraz akurat bazylię, ale polecam też natkę pietruszki (zasadzić korzeń pietruszki w doniczce) Trudno mi jakoś jeść tą moją bazylię bez koktajlu…
3) Miód – no dobra miodu mi nie jest jeść trudno, a właściwie pić, bo słodzę nim herbatę i kawę. No właśnie, obawiam się że słodząc herbatkę miodem trochę się oszukuję 😛 bo co prawda herbata jest słodka, ale inne właściwości (te cenniejsze dla zdrowia) miód traci w gorącej wodzie i najlepiej by było miód pić w zimnej herbacie a takiej nie lubię. W związku z tym miód, już bez wyrzutów sumienia, dodaję do koktajlu i wiem, że własności odżywczych wtedy nie traci.
4) Płatki owsiane – wiem, że nie wszyscy lubią owsiankę więc polecam dodać łyżkę płatków owsianych do koktajlu – płatki owsiane są mega zdrowe – zawierają dużo białka, witamin, minerałów i wysokiej jakości węglowodanów
5) Szpinak – że jest zdrowy wie każde dziecko, więc nie muszę go zachwalać – ale jak go jeść? Warto dodać kilka listków do koktajlu właśnie.

Do koktajlu dodaję też owoce – jakie mam, jabłka, gruszki, maliny, jagody (mogą być mrożone) – w zimie przeważnie banany.

Wiem, że zdania na temat krowiego mleka są podzielone, ja akurat jestem zwolenniczką, lubię je i dodaję do koktajlu – jeżeli jesteś przeciwnikiem, polecam mleko roślinne, np. migdałowe, lub po prostu wodę.

Do każdego koktajlu dodaję też łyżkę naszego koktajlu proteinowego Wellness by Oriflame – bo mam pewność, że dostarczam białko i błonnik z najlepszych źródeł (nad recepturą pracował przez 15 lat sztab naukowców m.in prof. Stig Steen), i że pochodzi on z najlepszej jakości upraw w Szwecji.

Koktajl waniliowy Natural balans Wellness by Oriflame

Koktajl możesz kupić tutaj. W subskrypcji czwarty koktajl otrzymasz za 1 zł

W następnym katalogu dostępny będzie nowy (na zdjęciu wyżej – ja już testuję :D) o którym może zrobię kolejnego posta już wkrótce, także jak to się mówi w Ameryce stay tuned 😉 🙂

Dlaczego warto przygotowywać koktajle?

Wasza
Natalia Skrodzka

Bądź na bieżąco z nowymi postami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *